utorak, 29. kolovoza 2017.

Vic Dana : Prodaja



Dolazi žena kući i na vratima vidi natpis:
-”Prodaje se žena..Dobra.. Očuvana. Cijena: 50.000 dinara.”
Sva bijesna, počne da viče na svog muža:
– Znači, tako jeftino si me procjenio?
– Pa zašto moja ženo, cijena je itekako realna? 60 kg žive vage po 500 dinara je 30.000 dinara, plus taj prsten na ruci 20.000, to ti je ukupno 50.000 dinara.
– Dobro, dobro! – kaže ona.
Sutradan se muž vraća kući s posla, i na vratima vidi natpis:
-“Prodaje se muž, drugi vlasnik, malo korišten. Cijena 50 dinara.
– Pa znači , tako ti meni? – ljutito će muž ženi…
– Ja tebe procjenio na 50.000 din, a ti mene na samo jadnih 50 din.! Kakav bezobrazluk!
– Zašto bezobrazluk ,dragi? Dobro sam izračunala:” Dva jajeta po 15 dinara – to ti je 30 din, plus 20 dinara. za ”ćevapčić!”
izvor : vicevi.net

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...