utorak, 29. kolovoza 2017.

VIC : DANASNJA DJECA !!!



Prva godina: “Daj mi sisu!
Četvrta godina:”Pljunuo sam tetu u vrtiću jer je glupa.”
Peta godina:”Svi u vrtiću imaju ljepši mobitel od mene.”
Sedma godina:”Učiteljica je krava. Da, ja ću stalno biti na netu i bit ću i bit ću i bit ću! I ti si krava!
Četrnaesta godina:”Ako me budeš tlačila pljusnut ću te.”
Petnaesta godina:”Ne seri! Danas svi puše marihuanu.”
Šesnaesta godina:”Boli me kurac za zakon. Bit ću vani dok me bude volja!”
Osamnaesta godina:” Zašto pizdiš? Položit ću maturu na jesen.”
Osamnaesta godina:”Tvoja je ideja bila da upišem faks tvoj je i problem tko će to platit.”
Dvadeset i osma godina:”A vi ste srali da nikad neću diplomirat!”
Trideseta godina:”Nećemo poklone, dajte nam lovu.”
Trideset i prva godina: “Mali će kod vas biti preko vikenda.”
Trideset i druga godina:”Koji će vam kurac tako veliki stan. Dignite kredit pa si kupite garsonijeru. Nas je troje, vas je dvoje.”
Četrdeseta godina: “Daj nešto love, moramo malome platiti satove, profesori su mu kreteni.”
Četrdeset i prva godina:” Stvarno nemate ni kinte? Na koji kurac trošite? A nama je crknuo auto.”
Četrdeset i peta godina: “Ovaj Dom za stare je prva liga.
Četrdeset i šesta godina:”Stara, ako si zaista tako žalosna, skoči kroz prozor. Kako bi se tek osjećala da ti je klinac u pritvoru.”
Pedeseta godina:”Stvarno te boli? Koga danas ne boli? Ne zajebavaj!”
IZVOR : VICDANA.RS

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...