petak, 9. lipnja 2017.

Abortirala sam i kajem se… Imala sam 18 godina i dečko mi je napravio dete





Abortirala sam i kajem se… Imala sam 18 godina i dečko mi je napravio dete jer je želeo da me oženi i znao je da ja drugačije neću odustati od škole. U momentu kada sam se probudila iz anestezije pokajala sam se, osetila bol u duši i znala sam da sam pogrešila. Za to niko ne zna ni danas, ni on ni bilo ko sem mene. Njemu nisam nikad rekla da ga ne bih povredila, ostavila sam ga da ne bih opet došla do takve situacije. Za sve su krivi moji roditelji koji su mi usadili u glavu da moram završiti školu i biti obražovana osoba sa fakultetom. A mogla sam biti samo srećna… Drage mlade devojke ako već dođete u ovakvu situaciju, i sličnih ste godina zapamtite DOVOLJNO STE ZRELE DA RODITE DETE ALI STE PREVIŠE MLADE DA NAPRAVITE GREŠKU KAO JA, i ako vam sve izgleda crno, sreća je sigurno zagarantovana.



izvor : doznaj.com

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...