četvrtak, 8. lipnja 2017.

ISPOVEST: Imam preslatku curu koju mnogo volim i zajedno živimo već neko vrijeme. U kancelariji imam par koleginica koje me…





Imam preslatku curu koju mnogo volim i zajedno živimo već neko vrijeme. U kancelariji imampar koleginica koje me mjerkaju svaki put kad prolaze pored mog stola, a jedna od njih neviđena je bomba za kojom balavi pola muškaraca u kancelariji. Na firminoj božićnoj žurci me je ta bomba dovatila da igramo, gledala me je skroz prljavo bezobrazno i uvijala se oko mene. Blago rečeno, NIJE MI BILO DOBRO!! Nekako sam se iskobeljao iz neprijatne situacije za koju bih prije dvije godine rado i platio da budem. Nekako sam je ignorisao ostatak večeri, da bi na kraju pobjegao svojoj kući i legao da spavam, pored svoje drage. Žene, molim vas, cijenite kad vam je muškarac vjeran. Nemate pojma koliko je to ponekad teško!!

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...