srijeda, 14. lipnja 2017.

ISPOVEST: Pre par dana mi se desila jedna zanimljiva situacija. Stajala sam u marketu blizu jedne menjačnice. Čoveku je ispalo 50e dok je …



Pre par dana mi se desila jedna zanimljiva situacija. Stajala sam u marketu blizu jedne menjačnice. Čoveku je ispalo 50e dok je menjao novac, ali on to nije primetio. U tom trenutku prilazi ciganka koja se motala tu okolo, saginje se, zgužva uh u ruku i staje u red iza njega kao da čeka za menjačnicu. Ja videvši šta se desilo, prilazim čoveku i kažem mu da su mu ispale pare, ona mu daje, i kao, da da, baš sam htela da vam dam. Hvala Bogu, čovek je skapirao šta se desilo. Ja se pomerila, kad na kraju, kada je završio, prilazi mi, ubacuje mi 1000din u kesu i kaže za kavu. Ja u šoku. Isplati se biti pošten.

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...