ponedjeljak, 12. lipnja 2017.

ISPOVEST: Trenutno plačem kao kišna godina. Živim sa mamom i tatom i moj tata je oboleo, nikad nisam znala razlog tatine bolesti….




Trenutno plačem kao kišna godina. Živim sa mamom i tatom i moj tata je oboleo, nikad nisam znala razlog tatine bolesti. Prošle nedelje tražila sam po vetrinama lak za nokti, i slučajno sam mi skrenuo pažnju mamin telefon sa stola, nešto me teralo da pogledam njen telefon, kad sam ušla u porukama videla sam da mama ima dugo ljubavnika. Vratila sam poruke unazad i shvatila da planira da ostavi tatu da pobegne za njega. Odmah sam otrčala da pokažem tati poruke i tata je rekao da sve zna,
i da dugo ima ljubavnika i da je to razlog oboljenja… Posvadjala sam se s mamom sto mi je tesko palo, ne zato sto se drala na mene nego sto me napala. Ljudi dragi, pokusavam svim snagama da promenim mamino mišljenje, i njeen glupe odluke, jer imam podugacak jezik, ali ne ide. Kad vidim kako se počne derati na mene, jednostavno odustanem od svega i suze samo krenu iz mene. Inace nisam emotivan tip osobe… ali mi je žao što ću ostati sama sa tatom



Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...