petak, 24. lipnja 2016.

Žena u dobi od 112 godina pobjeđuje znanost i otkriva ŠOKANTNU TAJNU za dug život!

23556456

Ona je počela pušiti još kada je bila tinejdžer.
Ima 112 godina i kaže da je tajna dugog života pušenje – ona puši 30 cigareta dnevno za posljednjih 95 godina.

To joj je pomoglo da nadživi gotovo sve druge u svom selu, uključujući i vlastitu djecu.
” Ja baš i ne brinem koliko sam stara, ali sam stara svejedno. Vijela sam puno stvari koje su se promjenila za vrijeme mog života” -rekla je.
“Ne postoji ništa krivo s pušenjem. Ja pušim više od 95 godina “, dodala je.
Njezin savjet je da se izbjegnu komercijalne cigarete. Umjesto toga, preporučuje lokalno napravljen duhan zamotan u tendu list.
Ona živi od donacije od strane lokalnog Hindu hrama.
“Ljudi u ovo moderno doba su pod stresom. A oni koji ne rade neće dugo živjeti. Dakle, morate biti aktivni i bez stresa. Uvijek biste trebali biti sretni, onda ćete živjeti dug život. “, zaključila je.

Nema komentara:

Objavi komentar

NEVEROVATNO UKUSAN I NEŽAN KOLAČ, KOJI MOŽETE LAKO I BRZO PRIPREMITI. PREDNOST OVOG KOLAČA JE U TOME ŠTO JE ZDRAV I VEOMA SE SVIĐA DECI

SASTOJCI Biće potrebni sledeći sastojci: – polumasni sitni sir – 500 gr – šećer- 5 supenih kašika – jaja – 2 komada – griz – 4 supene k...